Sakna

Känslan av att sakna någonting är ofullständig, man vet inte om man saknar någon först då den personen är borta. En sak, man vet inte att man haft den/det först efter att den har försvunnit. Så vad kan man göra för att uppskatta det man har? Helt enkelt tänka på den/ det. Men att sakna någon eller något är som en längtan, längtan efter dåtid eller längtan efter framtid. Längtan efter att få se/ träffa eller höra personen. Längtan efter den sak som alltid fanns där men som nu oförklarligt är borta. Känslan av saknad och längtan är bara mitt sätt att ha svårigheter med att anpassa om mig. Att vara med i en ny miljö.
None

Så nu klockan ett kommer en trevlig prick från Järvsö som ska besöka min häst och fundera på om han vill vara fodervärd åt honom en tid under vintern. Hoppas allting går bra, han verkar seriös/ ärlig och vill verkligen få det att funka. Får se hur saker utvecklas när han kommer.
 Den saknad jag kommer känna efter min häst kommer vara olidlig. Men han verkade rikigt trevlig och ordentlig och tänkte som mig när det gäller skötseln och Tano verkade digga Michael. Wish us luck.

Min längtan däremot har jag till en härlig människa som jag nyligen lärt känna,
 och verkligen inte kan vara utan, han är så otrolig på alla sätt och vis.Jag är beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0