Fifflare

haha, underbart! Vincent: Fifflar med stugan? Nu måste jag korrigera. Arbetar hårt som snickare!!!! :)

Jag bara så ni vet vill jag ha lite bild bevis på erat hårda arbete!;D

Sitter på skolan nu, försöker desperat roa mig, oerhört svårt. Så jag lyssnar på johnny cash och är så otroligt sugen på att shoppa mina sista julklappar till kompisarna och någon stor thissha till mig, skit sugen på en lång stor med stort tryck. Hittade en skit söt lila tröja med två flaskor och ciggarer på...Det satt en ful jävla chiuaua på bilden också! Haha, det var ful sött liksom. Typ som mig, så ful att jag är söt!... gaaaah ne nu ska jag sluta ljuga jag är bäst.(What about that my english friend the puppet!? Do you try to be better then me, i'll fucking find you and kill u hu!;) Lots of love to you Danni)

Mer rock bilder.



Här lekte jag lite emd Ps och för drev tiden med att lägga till fel saker=)

Kolla guran, rätt skoj faktiskt;P

Fuckin' hell...Jag måste verkligen ha allvarliga shopping problem. cirkus en timma har jag varit ut och handlat två julklappar och typ tre tisshor till mig, en kjol och en kortare ''över'' tröja.... god help me.

Kommentarer
Postat av: Amanda Sten

Hej natta, fy vad duktig du är på å ta kort och greja:D

2008-12-03 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0