måste gömma mig

I morse så sa min väns far att en person var bitter på mig för att jag glömt stäng två portar ordentligt i två dagar, haha usch trodde jag behövde gömma mig i några dagar och vänta ut ilskan. Men nej då när våra vågar möttes sa han bara Hej Petronella! Du måste stänga portarna ordentlig( jag skämdes)



Jag är en urusel bloggare, inte nog med att jag stavar fel hela tiden, jag är tråkig också!(Otroligt bra på sälja mig själv så där)

Nej vad sägs om nyår? Alla människor styr sin kos mot fjällen eller en annan stad, eller land till och med. Men Så blev inte mitt fall, igen. Stuck i sketa lilla Sundsvall och ska verkligen se vad staden har att erbjuda mig efter 17år. Om något nytt dyker upp så ska jag prisa gud, hallelujha!

Haha, ne seriöst. Öhm, välkommen hem min förlorade broder. Bara de att jag vill sätta munskydd på farsgubben och låsa in honom på toaletten och det vill jag göra med peter också, bara de att det finns två sjuklingar, två toaletter och i Peters rum finns en dator. Jag behöver själv ett badrum och en dator... Hur ska jag göra?

Fan som att sitta i ett vakkum förpackad bubbla(?) Alltså man kan inte andas utan att bli sjuk.

p.s snart skjuter jag katt FAN, hon skriker, skriker och skriker och när hon inte skriker... DÅ SPRINGER hon OCH SKRIKER! ( Brunstiga helvete)

Hahah vill ni så nå gay och rikigt bra?:) klicka



Har bästa lösningen på hur man går vidare med sitt liv. Underbart jag är lyckligare än någon annan just nu.
Inget kan ersätta en vän som sticker ut lite mer i mängden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0