True colours

Egentligen Ane Brun som kör orginal, underbart fin låt.(Sök henne med true colours på youtube.com)

Orkar inte hör mer skitsnack om någon annan, från någon annan.
Det värsta är att dom är mig så tätt in på livet, Dom är spegelbilder av min personlighet. Som syskon till mig, verkligen vet hur jag tänker. Men varför gör ni då så här och bara gnäller när det faktiskt är jag som tar störst skada? När ni gnäller på den andra så går det inte göra annat än att ta det personligt. Så är det, allt är personligt.

/Så otroligt respektlöst, igentligen.
 Som att håna blåmesen för att han är blå...och en mes. Jag mår inte bra, inte om du ska fortsätta så här, du sårar mig mer än vad någon annan gjort. Varför fortsätter du att göra mina sår större och större, till äckliga variga köttsår?.. Varför försätter du  mig i denna bisarra situation, det är bara att avsluta. Tryck på Esc, du skulle få mig att älska dig igen. Du Både äcklar mig och älskar mig, detsamma gäller mig för dig. Men du är ändå en del av mitt liv..Det har du alltid varit och kommer alltid vara.. Så..

Varför kan du aldrig sluta hugga mig i ryggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0