Arbeta...Idag!?

Klockan tre, fyra vill de i njurundaprivatryttare.
Jag skulle tydligen följa med till ett ställe där de skulle ha programträning ''pay and ride'' och visst hade jag kunnat följa med och gjort det, men det kändes för tillfället inte som att jag var så sugen på det när jag just kommit tillbaka till stallet med stekande sol över mig och svetten rinnandes från ryggen ungefär, och med en häst som behövde badas och fullt med knott. Nej ni får ursäkta men idag funkade det inte för mig. Jag skulle även med mor min och köpa student saker till bror min. Jag var dock på lite för dåligt humör för att fota idag också, då hade det bara blivit dåligt och jag skulle bli ännu mer förbannad på det. Men som jag sa till min kära vän Sofie så fick vi nyss höra av en fotograf att -''Ta betalt alltså, jobba lite svart eller så för ni måste kunna leva på det ni tycker om att göra också. Om ni inte tar betalt så ordna igentjänster ialla fall''. Jag borde men satan vad hemsk jag känenr mig agenom att ens tänka tanken på - ''Hej, ja jag kan fota om jag får betalt.'' Nej fuck vad taskigt. får se vad jag tar mig till.

Dagens inköp - Bruna badbikinisar, med plåa pärlor. Gos fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0