Avslutning

/Har fotat två mottagningar, fett jobbigt. Krävande människor och inte fan blir det bättre när dom sura gamla jävlarna vägrar vara med på kort och alla säger. Ta kort på alla så man får minnen. Ja men hur lätt är det då när man blir utskälld av en 60+ gubbe då!? Fuckers.- förlåt är lite sur på dom omäjliga, som gör livet jävligt för andra/

Jaha, då har man helt plötsligt avverkat ett helt år på Hedbergskas hantverksprogram Foto. Ett underbart år kan man väl ändå påstå att man haft, även fast mitt minne sviktar om vad vi har gjort i ettan. Jag har lärt känna en heldel underbara människor och lärare. Tack för första året, hoppas verkligen att nästa år ska flyta på lika fint.
Visst har det varit en del tvister i skolgången och med en del personer runt om men i huvudlag så tycker jag det har funkat bra.

Jag har nu i två dagar haft en konstig känsla i magen av att någonting kommer att hända min bror. Jag var 100%säker på att det skulle sluta på sjukhuset och mycket rikigt min kära mage. Peter ligger/sitter/står på sjukhuset nu med ett sår i handleden? Jag vet inga detaljer, har personligen inte talat med min bror för han är fortfarande på sjukhuset som jag har fattat det(20.46). Jag fick veta av pappa att han hade typ ramlat eller något (jävla klumpeduns, fattas bara de att han ska tappa balans sinnet) men då var klockan runt 18.00 tiden tror jag.

Peters studentmottagning i onsdags. Det blev mer eller mindre lyckat! Det var skit väder man jag var glad ändå, och det var alla studenterna också. Såg det ut som från mitt håll (Förutom den där tjejen som kom ut från Primero igår natt med fula glasögon och seriöst hon var 1.55cm lång, hon drog upp en lastpall och slungade iväg den övervägen som om den inte vägde ett skit. Jag ville flytta den från vägen''fyllesvinet själv'' och jag orkade den inte! Och jag är fan inte så klen, men Helin tog tag i den också så vi kastade en över en buse där Danni satt och kissade. Hon träffades synnerligen, dock inte.) Men som sagt så under mottagningen så kom jag och min kära granne Caroline Olsson(som nu har lämnat Bunsta och flyttat till en lägenhet ovanför Wayne's, att vi var mobilfreaks. Mycket rikigt fakitskt, för det är ungefär det som jag gör med mitt liv. Jag pratar i telefon och/eller smsar nonstop. Men det ändras när mina 30 dagars gratis mess är slut.

Igår så drog vi en runda på stan, jag, Danni, och Dessan meningen var att vi skulle träffa Helin Maria och Joakim men vi åkte upp till Dannielle, knäckte några öl och myste lite allmänt så där. sedan skulle vi till Busbacken för jag lovade (typ lovade) Petra att säga hej men så blev inte fallet. Vi åkte ännu en gång ner till staden och gick till en estet fest i någon läskig ''gränd'' men alla verkade trevliga och då var vi där en stund och sedan blev det en runda igen.
Jaja saksamma så var ju det en rolig kväll igår då(torsdag) och vi råkade få med oss en ankarlina som fick häng apå nå trafikljus och vi hann även springa från en vakt när vi gick mot skönsberg. Det var tydligen allvarligt och väldigt dumt att ta med sig skyltar. Danni kan förklrara bättre, Hennes verion av det hela är extremt rolig.
Eftersom hon var sist och såg allting Aphidmoon.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0