Jobb

Jag vet inte om jag kan påstå att det var ett hårt arbete, det var väl mer ett okej jag kan väl göra det eftersom kameran är med och ni behöver bilderna.

Ja då var man i Hudiksvall för första gången på otroligt länge. Mysigt att träffa all syrrans kompisar igen, alla är ju så kär i mig så det är otroligt! Kan då meddela er att jag har en kort söt ''shemale'' efter mig. God she's hot! not. Men roliga och snälla är dom allihopa. Min syster och hennes kille Vincent har ju då köpt en husvagn, det roliga är att dom köper en ny varje år för att kunna sova i den när dom drar upp till Piteå. Vincents barndoms hem och fifflar med stugan. Så efter de två veckorna där uppe så säljer dom husvagnen. Så jag fick stå för fotograferingen på den och försöka göra lite annorlunda bilder än dom som man vanligtvis ser ute på blocket.com marknadena. Okej vi lyckades ju skapligt bra också! Vi fick fram den rena, mysiga & härliga känslan av hur det kändes en kväll i husvagnen.. Så att sälja den i sommarens slut lär inte ska bli så ytterst svårt..
Vincent sa något om en liten penga också, men vi får se hur det löser sig. Jag känner mig dum om jag inte ställer upp för familjen lixom. Men hur ska man annars kunna överleva sommaren utan jobb? Om jag ska kunna tävla, resa runt och gå på olika events och shoppa?

^^Hey everyone, do you know that I really really wants a scrapbook? I've got one when I became 12years by my sis, but  I haven't used it. This one is really silly becaus it is babyblue and with ants and bugs and school things on it. Im a bit embarrest. But I up to buy a new one i Mariestad when im going there around week 29. Soo fuuucking great to go away from this fucking hole.

Kommentarer
Postat av: Vincent

Fifflar med stugan? Nu måste jag korrigera. Arbetar hårt som snickare!!!! :)

2008-12-01 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0