After workout

Jaha, härligt. Tillbaka till dansen och lika förvirrad som förut. Sitter @ the puppet nu och väntar på att jag ska klippa henne. I onsdags färgade jag hennes hår till nå röd/brunt med slingor. Suits her fine!

Jag är ju über dålig på engelska, ska hör med na om vi ska börja snacka engelska igen bra för att komma igång med språket. Hörde även att de kan bli en visit till en annan stad til helgen, det vore rikigt trevligt kan jag meddela.

Hade en diskussion med farsgubben idag om promblems...;) Haha, det var riktigt roligt. Pappa satte kaffe o halsen och skrattade så han började gråta för vi pratade om hur man gör sig kvitt ett problem.

Kan ju även säga att jag brukar kunna diskutera med tv,n..Och det var en blond bitch som gnällde just nu. Varför ska man leva bara för att mata duvorna på stan?... Ja din kärring de kan jag tala om för dig!

För att då vet man att man alltid kan gå dit och mata dom där duvorna med gamalt sketet bröd och dom älskar en  anyway och kommer alltid tillbaka, vissa kanska till och med kommer ihåg en, så det är en anledning. För, varför ska man leva för att laga mat till en familj/ människor? Oftasts uppskattas det inte med fin middag som någon stackars fan har stått och lagat i timmar, och inte ens får man ett tack eller, mmmm....smaskens...

Äh fuck people and love the birds. Riktig kärlek sitter på träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0