att förtjäna respekt

Man kan förtjäna respekt men man kan också skapa den själv.

Om du får känslan av att någon har tagit dig för givet eller helt enkelt inte bryr sig, om ditt tillstånd eller vad du vill/tycker eller känner, då behöver inte du heller bry dig om den andra.  Man vet själv vilka som finns och faktiskt alltid kommer ställa upp för en, håll kvar dem. Det är alltid dom som räknas tillslut. Men en ganska vrickad fråga jag fick av min käraste vän var: Ska man ställa sina vänners lycka framför sin egen?
 
Den kan man nog fundera på hur länge som hellst..

Har grymt mycket idéer om hur min Modereklam fotografering ska gå till. Måste bara ordna tid plats och rekvisita så kirrar det sig!

Kommentarer
Postat av: the puppet

Ja den frågan har jag funderat på bra länge nu

2008-11-11 @ 16:03:47
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0