Danni RÖCKEN RÖLL"

O Me love this shooting.

Foto: Natalie Nordlund
Modell: Danielle Bäckström

Jag sminkade även danni, tyvärr syntes det inte på dessa men jag har fler. Dom här bilderna ska användas i någon form av visning på musikbörsen( tack för lånet av gura!, Det var wounderbart!)

Ja, stressad som jag blev i dag va helt crazy, fick springa ner till musikbörsen, kirra gura och sladd sedan fick jag springa fram och tillbaka med Lp skivor och spelare och väskor av kläder från rum till rum..Man fick nästan svettas när man bar upp en säng till studion. Plåtningen var rock n' roll 70-tal. En del bilder har ett inflytande av hippi(60-70 tal) och rikigt nöjd blev jag med bilderna. Jag dansade vals med blixtarna(bounder) och slängde saker omkring mig för att hinna. Jag hade ca 1½ timme att plåta, Sminkningarna och klädes bytena tog sin tid med, så några timmar drog i väg på det.

Fotoa även en accesorar bild med gura, ringar, halsband, piercing och solbrillor.(Y) funkar. Kanske plåta om
(min stavning är si så där, jag råkade klippa mig själv i fingret när jag skulle göra hål i ettpar Jeans som modellen skulle ha på sig. så Det svider och ömmar..:(..)

Fotade även Framtid. As Snyggt, jag sminkade henne på de mest sjukliga sätt så det blev snyggt! Ungsfolien fick snurra runt hennes bh, mage och ben. Great det var coolt. Håret fick slickas lite bakåt och vara så otroligt struligt bak på huvudet och hon änvände min silver jacka från 1996:D

Det var kärlek rakt igenom! Tack Underbara Danni för att du ställde upp och hade tålamod trotts att jag ville få så mycket gjort och stressade som en iller. Du härdade fast det sved och tacks och kliades bara en rikig SUPER WOMAN kan göra de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0