En tanke

Det var något, som bara droppade in i mitt huvud när jag satt på bussen hem.

Buss, det är något fel på dom. Antingen så känns det som om dom äter upp en sakta, eller så tänker man så otroligt mycket när man åker den lilla svängen från staden till Njurunda. Det var då det slog mig, att jag poetiskt skulle skriva en sak som jag faktiskt lärt mig under sommaren och hösten. Nu vill jag inte tänka på det, inte ängna mig en minsta tanke på att skriva om det. Men det var lite kortfattad över hur något fick mig att känna. jag både hatade och älskade mig själv, älskade tillfället och trodde att jag visste vad det ordet betydde. Nu var det en bög som gav mig min aha upplevelse. Att det jag kände inte var ''the shit(kärlek)'' Det var kort och gott, passionerad..?? Kärlek, eller som bögar kan säga, Kåt het.
  Ni kan ta det som ni vill, för allt som skrivs och sägs är ju alltid en egen tolkning.

Koncentration och något att gå till, det mina vänner, det är det som gör att vi orkar vidare och vill nå fram till våra mål. Ställ in dig på ett mål och du kan trotsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0