Fredag hela veckan

Ja man skulle kunna säga att den känsla av att det har varit fredag, har jag haft hela veckan, för det kändes som att jag gick till helgen efter varje skoldagsslut. Idag fick jag sätta på mig spikskorna(Som Svanthe, så fint uttrycker sig) och kämpa på med all Naturfotografering och redigera dem, samt skriva ut. Det tog sin lilla stund och jag råkade skära fel i vissa bilder så att hälften försvann för att jag hade den här känslan av att, ja blir jag klar går jag på lov. Så är det vecka 44, de flest ledig. Höst lov. Men jag vet inte om de är halloween eller ej?..Konstigt det där.

Jag sket helt enkelt i alla trissta tråkiga, sketna långa jobbiga och ohumoristiska föreläsningarna som skulle pågå under hela denna förmiddag under FN-dagen. Ja det är ju roligt att folk föreläser och förklarar i en timme vad ett bistånd är utan att någon i hela salen får en liten aning om vad det handlar om. Dock kom karln ifrån samtalsämnet hela tiden och läspade. Sött, jaou kan man ju påstå men hade man släng ihop ett gäng medelålderskvinnor och några karlar som var intresserad av hur det är i Latinamrika så skulle dom nog fnissa och tycka det var otroligt ironiska hur han fantiserade om vad det var på en bild som han hade med i sitt bild spel. Oj oj, vad roligt jag exploderar av ironi...Eller sa jag uttrycka mig som de coola datanördarna? ROFL.... ( Tro inte ja är bitter nu, jag är bara lite skeptisk på hur min kvll kommer bli. Ska på ''maskerad'' kanske man akn säga. Jag komemr se ut som, hel kom och hjlp mig. Och det är FORT! FÖr Rollerbaldesbrudarna minns ni väl?)

Adjö adjö, ska nu sätta upp mina Fågel/rådjurs bilder på väggen och gladeligen vänta till nästa måndag. Redovisning..

/har fått en ny mobil nu måste jag berätta, så jag är fattig hela månaden. Bra ställe att handla på är Dustinhome.se =) En Rosa fet samsung blidde det där. ) Au revóir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0