Musik

Oj oj, finns så mycket man kan säga om det. Ja kören som jag var med i med mina kompisar var underbar, tråkigt nog slutade jag för att jag ville börja i dans. Där får jag också lyssna och dansa till musiken men dock var det inte samma sak eller power i, som när någon sjunger eller spelar ut sina känslor. Eller..? jo föresten, dans kan uttrycka en otrolig känla också. Och på tal om känslor så har våran söta klass HVFO07 bestämt denna dagsuppgift för klasserna foto ett och tre. Man skulle fota en känsla och denna uppgift ska vara inne på onsdag, redigerad och klar + på väggen.

'' jaha...ja va gör jag? faktiskt inte ett skit, min inspiration? opps, lost. typ droppad i en brunn. Tog med kameran ut när jag red, cirkus 2 timmar var jag borta men inte hittade jag något intressant att fota. När jag fann ett motiv, ja då kunde jag inte komponera på ett bra sätt, sladdrigt och slaffsigt. helt enkelt sämt. så jävla sämst.''

'' jaha... ja vad gör jag? jag skriver, här.. jag lärde mig precis spela de fyra simpla löjliga akorden till (This is the life, Amy McDonald.) konstigt nog så klingar dessa akord och får det att låta bra...
And you're singing the songs, Thinking this is the life,
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
''

( I morgon har vi naturprov, jag är helt enkelt, fuck'd.)

Måste sluta inte följa recept, sluta använda bakpulver i varenda jäkla kaka, sluta inte passa tiderna och faktiskt göra något själv. jag är en usel kock.

Kommentarer
Postat av: The Puppet

Ja du behöver inte fota någon sak, du kan fota någon människa.

2008-10-18 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0