Nice

Oh, härligt härligt. Något som verkligen stämmer är det som pappa ofta säger: När nöden är som stört så är hjälpen som närmst. Ja det var ännu en gång bevis idag, min häst kom hem idag, för att killen som hade Tano blev starkt allergisk. Att ha Tano hos grannen var det verkligen kört för han kunde ''verkligen'' inte stå där. Men idag kilade han ner till oss, och sa ''okej'' men då skulle jag hjälpa till med massor. Och ja självklart! jag fick hem min häst kan man bli lyckligare? Mitt liv till det normala, så underbart att få börja med ridningen igen. Ska fan sätta i gång med westernridningen på rikigt igen. Inget jävla fjoll ska få mig att inte vilja vara med igen. Fan räckte med att jag skippa hela denna sommarens alla tävlingar så nu kan det fucka sig. Jag måste ta och åka på någon tävling och kika någon gång i framtiden nu också känns de som.
     Men glad är jag verkligen, åh min kära polle. I morgon blir de ridning och se i vilken form min tok är i, han var otroligt stressad idag.


Hoppas att man får vara lite med raringen idag utan att han blir stulen av någon annan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0