tur

Så otroligt skönt att man har en mor, som försöker komma med bra ideér och en pappa som är bäst  på ställa upp. Vänner som verkligen bryr sig, säger vad dom tycker och alltid får mig på ett strålande humör.

I går dök det upp något som faktiskt chockade oss famijemedlemmar lite.. Våran kära mor hade tydligen uppfunnit en uppfinning.... Sant, hon ville vika ihop en skottkärra. Ja hur söt får man bli? I cirkus 20minuter diskuterade hon konstruktionen med oss och jag, min bror och pappa flinade och tyckte hon var så otroligt gullig. Eftersom peter har en utbildning i tekniskdesign så överlät pappa och jag honom till att förklara för mamma att troligtvis ingen skulle köpa den. Kanske någon som är arbetsnarkoman som henne, men det är få. Byggfirmorna tyckte hon skullebehöva en sådan, slippa gå fram och tillbaka för att hämta verktyd, nu får dom med allting. Ja jag tyckte det lät great men ja, det går i blodet.

Efter Idrotten idag så nynnade jag och visslade på ''Don't worry, be happy''.. Det slutade med att vissa i klassen sjung med och andra visslade och nynnade, det blev en kano.. även nu någon timma senare så sitter vissa och trallar på den. haha, soft dag, ska bara njuta när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tror de finns ihopfällbara skottkärror på Hööks.

Sånna där rese kärror mä en hård ram å tyg där i.

2008-10-12 @ 10:31:05
URL: http://friday22.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0