Underbart

Haha, härligt (/ Från: Frida - Tror de finns ihopfällbara skottkärror på Hööks. Sånna där rese kärror mä en hård ram å tyg där i.)

Måste bara tala om de för mamma nu så hon kan sluta planera hur hon ska tjäna pengar! Tror bror min blir lättad som slipper höra mer också. Danke!

Rätt chill dag så underbart att ha kommit igång med ridningen igen och allt pyssel därtill. Kärlek.

Arbeta, vet inte om jag kan kalla de så, men fotograferade för njurunda privatryttare igår när de hade Bruksriningen.
Igår fotade jag också lite fåglar på avstånd, det sög för dom var så chicken och när jag var på bruksridningen, så var de ett gäng som lejde mig att fotografera deras djur. Skoj skoj, får se hur jag löser de så fort som möjligt. Har ju full upp med att göra klart Naturfoto också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0