Andra idag

Oj vad duktig jag känner mig. Matten gick super iaf. Snart börjar väl de svåra.

Håller på tt planera en viktig händelse för dett år. hehe. Fast dock kan jag påpeka att det är mer än en viktig händelse som sker i år, jag funderar strongt på att dra mig ur och skänka lycka, men vet ni vad? Då skulle någon annan jävel bli piss'd eller down. Så lite mysigt tänder man ett ljus, lyssnar på Whitney Houston - I will always love you.
 Tänker inte på texten känner bara tonerna. Skulle man tänka på texten så skulle man fan aldrig ha släpp det första rikiga man hade, jaja, men inte lyssnade man på denna tant musik då inte?

     Hade skolfotografering idag, oseriös som man är så bestämde jag och min vän Helin oss för att byta konvertera...bara för stunden tills porträttfotot var på gång, för jäflig som man var så satte man sig på röven och gjorde vad man blev tillsagt. Inget att säga till om.( egentligen har man det, men vem orkar engagera sig?)

      Min klass är knäpp och otroligt rolig kan jag påpeka. Idag fick vi det förklarat för oss att vi skulle döda varandra och våran mentor!  Haha, en humor grej från och med nästa vecka så skulle vi tydligen göra någonting skoj, en diskret lek som får våra grannklasser att stirra med avvund och vilja ha en tight klass. Oh shit..

     19.21... What's happening...gamla kontakter söker sig tillbaka...en annan drar sig undan. Mitt deep talk med Ida löd; Man kan vara orolig, man kan vara irriterad och less. Störa sig. Men man kan inte göra något åt saken precis, man kan säga vad man egentligen tycker och vill, men vem låter inte som en bitch då?...
oh oh oh.. Så jag tar en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0