Fordonspr.

Jaha, ja då klev man upp vid 10 tiden i morsen. Minst lika dålig som i går så var man trött tack vare den halvsömnlösa natten. Spott och fräs och slem slem slem...usch då vad äcklig man är. Kläder man drog på sig var brorsans baggyjeans och en skön bas t-shirt i längre modell för att sedan ha en söt kort jeans jacka över och en gul scarf, schnyggt. Det funkade.
Klockan 11 blev far och mor och jag ner bjuden på fika av grannarna så det var rikigt mysigt och roliga är dom.

Såg till att vara inne i staden till lite över ett så att jag och min gos klass kompis Sandra skulle åka till en annan skola och fotografera för gymnasiekatalogen.
Så när vi kom dit var vi som yra höns, för vart skulle vi? Skolan som inte ser ut som en skola. Arbetsplatsen som har för många dörrar och för mycket elever som allmänt är nonchlanta? jahapp. Sökte upp en lärare och var lite gullig och förklarade att '' Nej vi har inte slagit huvudet i något, utan vi kommer från en annan skola därför vet vi inte vart vi ska'' ( han gav oss den lilla blicken att, hmm.. varför vet ni inte avrt ni ska..?..haha) jaja tillslut så gick vi bara ut och hittade själv dit vi skulle, rakt in i verkstaden. Träffade min granne som underlättade fotograferingen av bilar, motorer och pojkar som jobbade. Dock jobbade dom inte mycet men dom rörde sig hela tiden, jag tror dom tyckte det var kul att posera fast, ja killar. Så nu var vi klar och ska bara ladda in korten och välja ut några bra och sedan lämnar vi resten av arbetet till våran HV lärare. danke bye.( det många nog förstår är väl att det är lite halv svårt att fptografera med rätt inställningar i dåligt ljus? Alltså tänk en verkstad, stor och ljus..ja, men dock är ljuset oftast gulaktigt. Det finns lättare förinställningar som man ska kunna göra för att lätta upp bidlerna, men jag tror att det bli ps för min del nu, jag är så ur usel på ps så man kanske ska ta och lära sig...)

Sitter nu framför dator och äter bagguette med bonjoúr Taco som Sändy sa var god så det köpte vi och ska redigera bilder nu. Det är faktiskt gott också, men nu orkar jag inte skriva mer än att jag hoppas jag får vra med min kära Darling i kväll, saknar honom faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0