Helgens bravader

Fredags eftermiddag så var allting ödelagt, jag var sugen på att hitta nå partéy, men det var verkligen ingenting som hände. Det slutade med att jag följde med ett gäng vänner till Tunadal på födelsedagsmiddag för Erica. Presenterna hon fick av mig var ett barnband där det stod: Erica - Hjälp mig hem + ett telefon nr...haha det roliga var ju att man inte skulle skriva sitt eget nr men det gjorde jag, alltså hennes namn och hennes nr. Clever girl!
Det blev ett rikigt drag ett tag och god köttfärspaj stod på menyn, även massor av spel och skit snacka, mysigt det. Vi kom på det att alltid när det är ett gäng tjejer som samlas och tjattrar så kommer man alltid till samtalet sex. Alltid lika roligt är det dock, och man får veta så mycket om sina vänner som man inte trodde. Vi fortsatte festa sent ut på natten och träffade en skara pojkar som vi dock inte ville umgås med. Dom fick stå utanför. Shit happens.

Lördagen så blev det åter igen fest. Denna gång fick jag umgås med en darling. Det var riktigt skoj även fast vissa delar av kvällen fuckade sig. Roligast måste det ha varit när en konstig människa steg ut ur sin bil halv 5 på natten och sträckte på sig och började prata med två viltfrämmande tjejer, om att han tog en powernap vid 1 tiden. Sedan slängde han sig över några buskar och sa att han skulle fixa efterfest. Jaha tänker man, är det verkligen i sundsvall vi är i? Ja här finns allt typer av människor kan jag påpeka.

Söndagen var slapp och oerhört jobbg, magen pep och vred sig och man var lelös i kroppen. Man såg på två filmer: Death race (handlar om folk som åker i fängelse och ska köra två race med gigantiskta pansar bilar typ, dom ska i varjefall döda varandra och klarar man 5race så blir man frigiven...) Den var bra.
 Sen såg vi The benchwarmers, som var en geek film om töntiga små barn som alltid blivit mobbade och inte fått medverka i någon aktivitet i barndomen. så bla bla tvister och myckeeeet humor och ja den funkade. tummen upp.

Måste bara berätta att jag gråter av skratt varje gång jag ser på Horton, men enbart av den gula fula håriga äckliga lilla aprikosbollen som knatar på fyra ben och gapar....hahahahaha underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0