Some place to go

Någonstans att gå, jag tackade dig aldrig för det. Jag kunde inte ens få ut orden hejdå nu när du åkte.

Jag vet att min pärla kommer att komma tillbaka och många av er tycker nog att jag är löjlig som blir så ledsen över att min häst har åkt. Men jag kan tala om för er att 6år av ens liv sätter spår. Han var en familjemedlem och det är han fortfarande, bara lite mindre närvarande.

Vad ska jag göra varje dag nu? hur ska jag klara mig utan att ha något att göra? Vad ska jag göra?
Läste mitt horoskop när jag kom tillbaka från stallet. Tänkte lite löjligt för mig själv att det skulle stå något dumt som inte alls stämde in.
(''Tisdag 2 september, STENBOCKEN 22/12 - 19/1,
Mycket kretsar just nu kring dig, dina behov och intressen. Möjligen har du lite dåligt samvete för något.)
Så jävla klockrent. - inte ett ord kom från mina läppar, bara tårar. Lika fort försvann mina tårar i en blandning av regn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0