Tjurig

Ja nog fan kan jag vara tjurig. Dålig på att ljuga är jag inte heller. De som märker att jag ljuger gör jag det bara enkelt för, ironiskt nog så har ajfg då inte ansträngt mig för att ljuga isf.

     Igår var jag med härliga Danielle (psss, jag kan stava danni) ochvsedan kom hennes vän '' The tea guy, in susande genom dörren och vågade inte ställa ner sin väska. Jaha tänte man vad är detta för en fan då som ser ut att vara 12år men ändå inte?.. Jaha själv klart, Danielles kontakt med omvärlden var det ju. Ja det var ljust ute och ofcourse skulle en skräckfilm vara i gång på datorn klockan 3 på eftermiddagen! '' The cry''.. tror jag det var.
     Ja jag hatar rysare så mammor som dränker sina barn var inget för mig, jag snackade geonomhela början av filmen, drack mitt kaffe'' för att få min otroliga 70åring doft'' och kelade med katten, gosade pussade och kramade. Tills slut gick ajg och lagade mat, chilli con carne stod på menyn och gott blev de ju med en macka. Ytterligare ens tund gick, The tea guy trsakade blygt iväg på träning. Danni och jag youtubade och dansade med jappsarna till en söt låt, vi vinkade och gapade. Då kom vi fram till det att låten '' Bad in da box '' är verkligen Danielles låt, så mycket vin som den kvinnan avnjuter.
     Efter en kort stund flyger en Ida in geonom dörren, sätter sig ner och känner lugnet efter att ha avverkat en arbetsdag. Jaha men ja tjena då älskling, henne saknar man alltid även fast det var en dag sedan man träffade. Alltid lika glad och rolig. oftast;D

Sitetr i köket när kockan närmar sig 7 jag och Danni går lös på varandra kastar tidningar, raäkingar, disktrasor släpar varandra efter golvet, jagas geonom OCH över hennes säng. Ja roligt, man luktade diskmedel när man halv nio skulle ner på streetdanceträningen. Lika roligt som förra gången. Måste kirra pengar nästa måndag.

Tjing tjing spenderade natten med en trött person som ska föreställa äldre än mig, men det kan man bara glömma. Fan inget slår 70+...( det är jag alltså) Bitter, ah det kan hända att jag var men herre gud har man en sticka i strumpan som vägrar förflytta sig så är det inte så jävla enkelt att vara glad!

Jag har inget liv... Så jag gör en kopp te ( hahaha danni, give me boken)

Bye, Lektionen väntar. har varit så duktig att jag valde Engelska B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0