vackraste

Nickname; best on hurting others

Den vackraste film som skapats måste vara City of angels, Känslan av att finnas men ändå så syns man inte. Man finns och det vet man själv. Alla har vi väl varit med om att någon kollar på en, eller hur? Men utan att se på en. Utan att se ens person.
Det är konstigt, för jag har blivit upptäckt. Någon ser mig, och verkligen ser mig, känner mig bättre än mig, vet mer om hur jag fungerar utåt än vad jag visste själv. Sjukaste känslan får man leta efter, klart man blir rädd. Fan jag är jag, jag kan allt om mig själv.. tydligen inte. Men det är skönt att det finns mysterier också. ( eller vad säger du The Puppet?, Så vi tar en kopp te..)

''Du vet precis vem du är, som jag menar, jag tycker verkligen om dig.
Du har gjort allt så enkelt ändå. Skönt att ha dig där''



we all been spoken for

Kommentarer
Postat av: The puppet

det ska vara mysterium i livet. Om det inte fanns saker som vi var tvungen att ta reda på vad det var för nått, vad är då meningen att leva. Och alla är nyfikna på det okända men också rädd och det är den perfekta kicken för livet...nu gör jag en kopp tee

2008-09-10 @ 08:54:46
Postat av: ida

nåvälie är ett utmärkt namn på dig, det är lite charmigt sådär precis som du är. Och såklart att vi ska ta en promenad genom londons vackra och fuktiga parker och underbart vackra gator. Vi ses i london dimman. :)

2008-09-10 @ 12:43:23
URL: http://iironic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0