What good is a life with no one to share


Lycko känslor man få när man ser summa tillgångar: 2,75 SEK
Ja glad får man väl vara att man icke är myndig och bor hemma. Inga utgifter. Dock inga inkomster heller. Tacka smarta människor som kom på studiebidrag, men den är i minsta laget för en unge som inte har någon penga kontroll. ''spendera spendera, ja jag gör som min bror..spendera det jag inte har''. Så nu några dagar har jag varit aktiv i mitt fotgrafiska arbete kan jag påpeka. Panorama bilderna över vackra Sundsvall(på nattetid) är färdiga tror jag och jag ska bara redigera dem på skolan så får vi se vad som händer och sker med resultatet. ( Lyssnar på en grymt sköön låt som little sweeet Nemo har visat mig - Nomy - Cocaine + You better die young)

Konstigt, nägot jag aldrig varit med om förr. Så jag kan på peka att många har sagt, ''Ta allt som det kommer. Layback''...Yeah, I'll do that.
 

''Du har än så länge bara gjort mig lyckligare''

[ Nu ska jag redigera och lägga in lite bilder här, de va ett tag sedan..]

Kommentarer
Postat av: ida

mysig värre ;D Såklart att det var skrivet till dig, vem annars skulle kunna spela gitarr för mig :D Puss stumpan.

2008-09-25 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0