En jävla lång dag

Kan dagen bara rinna bort? Nejnej jag måste vara vaken. tänka på alla nationella prov och att jag sak ändra en grej på vägverket och jag ska plugga tori och bla bla bla. ALLT precis fucking jävla allt ska hända idag! Fan i en jävla lång tid från halv ett till jävla fem över 4 väntade jag på en enda grej jag inte ville veta av. Men that's that och så får det vara. Inget kan jag ändra på och det är nog bra att det har blivit som det blev. Men får man avreagera sig hos vänner som bryr sig och förstår så känns allt mycket lättare. Jag och Danni traskade till hemköp och köpte en glass och ett cigarett paket. Satt på Balkongen och bolmade, drack kaffe och försökte skratta. Det gick jätte bra och vi skrev om Vemdalen. Tur att det finns dom som bryr sig. Fick söta sms av en kär vän också, han som bryr sig om mig och verkligen ställer upp. Du är en pärla tack för att du finns.

Redigerade en massor av bilder på Wiklund idag också. Fina tjejer, resultatet är ju galant:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0