exploderar

Jag har nu varit i en dimma i tre dagar. Det har varit riktigt trevligt men nu blir det vila och träna och lägga festandet på hyllan till vecka17. Så Idag åkte Jenny och min vän Martina hem till Skåne och dessa flickor överraskade mig när jag var ute i sommarstugan ( där det var 29.5 plus grader mot väggen jag satt) och fikade med pappa och mamma, dom skulle åka på Max och sedan skulle vi vinka av Martina. Det var kul att träffa henne eftersom vi bara ses någon vecka på sommaren.

Så när jag kom hem hade jag dåligt samvete för, förmycket alkohol och skräpmats ätande, så jag tog mig i kragen och gav mig en spark, jag sprang cirkus 3-5km...:S har faktiskt ingen aning om hur långt det var men skönt var det. Dock lerigt och blött som satan. Men det står jag hemskt gärna ut med efter som snön nu smälter bort och sommaren tar sina steg mot ljusare tider.

Kollar nu på Gordon Ramsey's cook along. Ser alltid så äckligt gott ut, jag måste äta en sallad! Nu ska jag surfa runt här och bara vara en nörd. Sitta hemma se på film och snaska lite popcorn kanske.

Imorgon gäller det! Då är det fotografering på gång med mina kära barndoms vänner. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0