Generöst

jag har så många att tacka för att jag kan ha mina roliga dagar och helger.

(Your the best thing I nerver had!(8)...) lyssnar ju på musik också:P

Tänkte vara vänlig och skänka en trevlig morgon läsning för en av mina bästa vänner.
God morgon min slagna hjälte, du mår nog allt bra idag va? Du som inte kan bli bakfull.
Btw, så hoppas jag att du är nöjd med din nya klippning. Gay luggen är troligtvis borta, jag försökte iaf.Just nu sitter jag och äte thaimat, som jag tror du skulle gilla, för min mun håller på att explodera som en vulkan, det är shitty starkt alltså!
Är även en smula besviken på mitt val att åka hem. Jag borde skämas för det var ju ändå rikigt roligt. Men shit nu rinner snoret!

Jaja, tack för en trevlig kväll, jag har noll koll på vad jag vill säga så herre min je. Jag fick 100kr idag! Det va kul...spontant så där gav min granne mig pengar, undra vad han menade med det..? Ja ja, vi tycker om varandra på denna by vi! haha. Fan jag vaknade typ 6 sedan 7 sedan 8 och då vare sooool och fint fan, glad jag blev. Men när jag släppt ut hästarna så blev de grått och tråkigt.., burr, måste nog ta på mig ett par byxor eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0