Glass, solbrillor och shorts

Är det snart dags för detta?, Nej inte än för snön föll nyss som ett duntäcke över den varma marken, det mesta smällte så fort det nådde ner. Med en blandning av regn så blev det en sörja igen. Jag var på promenad med hästen idag och då hopapsde jag på lite snö så att man kan köra lite skoter och mysa lite på långfredagen då folk flockas som djur och dricker, fiskar och kör skoter. Funderar starkt på att kanske ha snowboarden med?

Jag åker till vemdalen vecka 17 och då är det nog sista säsongs åket för min del. Tråkigt nog men det ska bli härligt med att lära sig wakeboard! till sommaren då( ett stort kanske)

Lyssnar sönder


Kom på det att, för att kunna gå vidare i huvudtaget med vad som hallst så måste kan kunna förlåta. Det är inte alltid vad man vill, men annars är man ganska körd. Då sitter man på samma ställe och ruttnar inombords. Gör inte det.
(Jag gjorde det förlänge, sedan fick jag för mig att varför spilla delar av mitt värdefulla liv på att sura och vara jävlig, till och med min pappa har sagt till mig att man inte ska bekymra sig om andra, det är bara sin egen tid man tar upp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0