God jädra söndag morgon!

Lyssnar på en riktigt skön låt och blir lycklig när jag tänker på hur mycket känslor man kan få utav en låt. Mysigaste är det att tänka på denna låt när jag då va med en rikigt underbar person under dagens soligaste timmar. Ouff.

Så kan jag säga det att jag va ute på bravader i fredags, det började trevligt och det var jätte kul och trevligt, men dock blev det bara en sörja av allt senare när det blev för mycket att dricka för folket. Lördag gick jag ut enbart för att får lite sällskap och slippa sitta hemma på mitt arsle och inte göra någonting. Så jag drog ut med min vän och drack tonvis med vatten, och cirkus ett glas vitt vin. Mer orkade jag inte, jag har ju en självdisciplin också. Hade hela stallet i morse, så jag somnade runt halv två och klev upp klockan 8 för att säga god morgon till hästarna.

Måste få säga det att tvivel och..tvivel,det är jag det. Danni är den som får stå ut med mitt ständiga tjat. Men har nu bestämt mig för att gå förbi dessa tankar och bara Le åt allt och alla.

För dom som läser här och är från NPR( Njurunda privatryttare) Så ska jag snart lägga upp lite blandat med häst bilder då jag kan tänka mig att det är dessa ni vill se. Längre ner här på bloggen så har jag lite kort sen pay and riden i Baggböle ridhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0