Nationella prov i Engelska och för mycket fritid

Jag hade speaking med Ida och Leeda i morse, det gick rikigt bra. Förstår fortfarande inte hur vissa tänker men whatever. Jag tycker ju om att störa mig så låt mig göra det då.

Vi surrade på om integrity and technology och det var ju trevligt att prata om lite internet och youtube och facebook...suspekt ämne men det som funkar för läraren så funkar det väl för mig med.
Väntar på att yrkestekniken ska börja så att dagen snart är över och man kan gå hem och sova ut ordentligt! (Dvs om inte han jag har hästen hos kräver min hjälp på mornarna..)  sedan är det dans, ^^Modern Dans har jag nu, haha det är  väldigt..''host'' konstnärligt, gosch så gay. Men haha, jag har bara onsdagen kvar och den går nog fort, sen är det lov. Hoppas det fryser på och blir mycket snö nu innan Fredag så att man inte dör när man beger sig ut på sjön med skoter!

 

Min Praktik Vecka 13 Hos Helena Bohman,  riktigt skoj kan jag erkänna!




Jag blåste såpbubblor( kan säga att det inte var det lättaste jag gjort!, fy satan vad illa såpan smakade, det är inte meningen att man ska dricka det men det var lätt hänt när jag typ stod upp och ner, fångade ungarnas uppmärksamhet och samtidigt blåst bubblor, det droppade i min mun då och över händerna, eeeuuuuw...)
Jag har även sprungit runt som en yr höna och klappade händerna.Tydligen diggade dom små liven mig, för dom skrattade iaf...säkert åt mig. Men whatever, dom gjorde sig bra på kort så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0