nu är det nära, jag ryser

oj oj oj, mina vänner, kära och bekanta! Nu är jag och mina vänner snart på väg till härliga vemdalen. Som jag har läängtat i veckor nu, månader, faktiskt, ett helt år! INGET KAN STOPPA MIG NU. hERRE MIN JE OM NÅGON SÅ SKA DÖ PÅ KUPPEN SÅ SKA JAG BANNE MIG HA ROLIGT, OM INTE ANNAT DÅ BYTER JAG LIV.

Men i dag efter en sväng på stan med John, ciggen och glassen men den äcklig suris sås som såg ut som snor så var det rikigt trevligt och kul. John vi har så udda samtal, och underbart är väl de! På bussen hem så lyssnade jag på musik, jag kände lyckan bubbla inom mig och jag kunde inte sluta le. Tur som attan att den korta brunhåriga tjocka tjejen bredvid sov och en vietnamesiska pojken med glasögon och hörlurar också slumrat till, annars hade jag nog sett fånig ut. HAHAH, ursäkta min humor.

Nu har jag även säkrat mitt arbete med Wiklund så att det finns extra bilder på två datorer och inget går förlorat om det blir en bang någonstans. Så imorrn kl 11 då faaaaaaar jag till Veeeemdaleeeen!....Attans, dra mig baklänges , jag ser hur jag skjuter en boll mot mål  och nu känner jag mig som en sportkommentator! Dra på trissor! det här ska vi fira! Hurra för folket och Natalie har precis tagit guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0