Pschyco

Du va mig en jävel på att förstöra för andra. Speciellt för dom som betyder mest för dig.

Och du, du..ja, du. Du kommer att falla i bitar snart, så förstörd som du ha blivit och så misslyckad du måste känna dig. Självförtroendet bryts nu ner väldigt fort. Snart vågar du inte ens varma en pizza i micron utan tillstånd. Jag kan ärligt medge att jag är orolig, rikigt orolig. Detta är inte hälsosamt för någon i huvudtaget. Jag vill hjälpa dig. Många vill hjälpa dig! Men det går inte hjälpa den som ingen hjälp vill ha.


 Såg nyss på en dans show, ''Behind The Curtain'' Jag blev otroligt imponerad, vilket jädra gäng!, otroligt bra! tusan vad duktiga ni var ! Ville se mer dans, dom hade en blandning av moderna, hiphop, jazz, disco och ja herre gud. Bra gjort!


Nu ska jag strax på lunch, sedan blir det redovisning av APU veckorna för samtliga i klassen + lite chokladbolls mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0