Argumenterande tal

Jaha, idag är det åter igen något slags prov i Photoshop och Svenska har jag alldeles strax, Argumenterande tal. Jags ak stå och förklara, för alla, varför jag tycker att bilar ska köra mer respektfullt i trafiken, när det är hästar omkring. (Känns en aningen förlöjligad dock..)

Igår var det min oturs dag, inte nog med att jag hade glömt min tändare och missat massor av andra saker, jag ville ha kaffe också som jag kunde smutta på innan genomgången av ps började. Men inte då, mode eleverna hade någon modevisning i cafét så jag kunde inte tränga mig förbi och ta en KAFFE!...Så skulle ta te upp på media cafét ist..men nej det var slut. Lyckligtvis fick jag tag på té ändå. Kokade varmvatten... VIPS! så råkade jag slå vattenkokaren i muggen så att min vackra svartvita 17år present från Ida&Helin gick i kras... Jävla fumliga äckliga människa jag var igår. skit.

Men idag hopaps jag på en bättre dag, ska dans Disco lite senare i dag och på lunchen så ska jag kanske kila ner till Waynes coffee och äta med Danni, om jag hinner..:)

 Vecka 16 så kanske jag kommer tjäna en kosing iaf, ska fotografera tre syskon för en bekant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0