baby i've been here before

Ja, det har jag faktiskt. Jag förstod att jag inte ville vara med om denna dag.Längtar till i morgon.
(my nasty friend, i somras)

Jag har dock gjort en del idag. Tränade ypperligt lite i gym på idrotten. Satt vid datorn och ordnade engelska och....men fuck..det var gårdagen.

Va fan har jag gjort för nytta idag?...Gick ut i kylan och väntade på bussen i onödan i 15minuter. Hade en sån hemlängtan efter halva dagen. Kom hem, red ut en sväng, fann en ny rid väg. Så klart så var det stopp efter 2km, som vanligt när jag gör något nytt.

jag hade en stor tanke på vad jag skulle skriva idag, nu är det blankt. Jag meddela att jag invigde skoter körningen idag också! Det var faktiskt riktigt skönt.

Fredag den trettonde, jag ska inte röra mig urfläcken,(dock är jag hel och hållen än så länge) men lär sluta med att jag får någon form av sittsår, inte en omöjlighet precis, kanske tar ett tag bara.

well, maybe there's a god above
but all i've ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you
it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0