But why

Jag menar, vad är det för rätt med att dömma? Alla vill ha en bekräftelse, oavsett vad ni tycker nu så vill absolut alla ha en bekräftelse av andra att man finns syns och hörs. That's that! Men vad har du för rätt att dömma mig när du inte har ens frågat vad jag tycker om att göra?
Du har noll koll och tror att du vet något. Dumheter, bara fasoner. Jag är väldigt fundersam nu och jag har varit med om denna situation förut och tänker inte ställa upp igen, no doubt. Nope Aú revóire jag tänker inte stå ut vid denna skit, en kvick förändring utropas i min högtalare! Nu ska jag bara knapra mig mig is och kolla på tv. Ska slänga ut fars gubben genom fönstret om det är så. Vill jag ha något så vill jag det ska bli så, blir det inte så, nej men vad synd. Ta något för lång tid? Ja men synd, jag har ingen ork att vänta. Jag har för mycket på gång och är hektisk, drama drama dram. Get used to iT!

Plus att jag måste shoppa....Mår icke bra, jag har väntat på tok för länge med att handla upp mina pengar. Har behov av ny hoodie, jeans och nå linnen, en mössa också, jag behöver skor. Plus kläder till backen, har hittat fina jackor och brallor. Men hur i helskotta ska jag få tag på pengarna?...En liten summa får man i kväll, men den räcker fan bra till att föda en hamster.( Och jag har ju en tatuering på gång också, hur blir det med den saken när en sittninge kostar skjortan..fan för att vara ett kid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0