En Lugn helg

Det var ett tag sedan jag tog det så lugnt som jag har gjort. I fredags så var det en mysig tjej kväll hos mina mest älskade tvillingar( jag menar inte mina tvillingar biologiskt sett.) Jag , och fem brudar till käkade massor av gotta så som popcorn, godis, chips och morötter och gurka, dippen var så klart med! Och självklart blev man en svullen liten barnrumpa. Vi spel, Party Alias, otroligt roligt när jag skulle förklara ett ord för min kamrat och samtidigt vara helt crazy, jag lyckade otroligt bra om jag får erkänna själv!

I dag fick jag en födelsedags present av min barndomsvän Sofie. På menyn stod, förrätt, varm rätt och efterrätt! Vi började med en jätte god sommar tilltugg med lök och tomat och bröd. Sedan var det Kycklingfilé med Potatiskaka och grekisk sallad och avocado och MUMS! jag dooog när jag skulle trycka i mig maten och försöka skölja ner med rött vin.(Håller starkt på att sommar mat ska drickas med vitt vin!) men jag klagar ändå inte, för efterrätten som kom några timmar efter att vi kikat på film, var Kladdkaka med grädde och Kaffe så klart!( jag har inte slutat druckit kaffe bara för att jag aldrig nämner det nu för tiden, det var min pappas fel att jag började dricka så mycket och nu är det hans fel att jag har i princip slutat...)

Söndag imorgon, då ni Morsan slår på stort och fyller hela 59år! Grattis älskade mor! Så släkten kommer och ska gratta och jag känner mig riktigt stolt över att inte ha gått ut (lördag) idag, så imorgon är jag nog pigg och ett stort plus är att jag kommer orka med hela stallet imorgon innan syskonen kommer klockan två!

Och en fråga så där....klockan är 01.35...Tror ni att min mor tar illa upp om jag inte har någon present :| 
jag har en svag känsla av att pappa faktiskt frågade om jag kunde fixa något fördelsedags kort till henne? Men vbad vet jag? jag är ju bara en ännu virrigare människa i en helt yr värld:O

(Fuck, måste ladda kameran, kom på att Thailändare älskar kameror......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0