En rolig natt

/Jag har en tendens att prata i sömnen vid vissa års tider, våren är en av dessa tider/

Följande skedde när jag sov över hos Danni. (Copy från hennes blogg - http://noregretsinlife.blogg.se)

Hade jätte roligt på natten när Lady on the water(Det är jag, Natalie) sov. Jag ligger och halv sover och vaknar till för jag hör natta pratar.

Natta: Förlåt.
Jag: Va?
Natta: Förlåt.
Jag: Haha vad fan menar du?
Natta: Förlåt för att jag riggade upp fotografen.

Jag ligger och tittar på henne som ett frågetecken. Medans sträcker Natta ut armarna och viftar med händer och säger "kom hit, kom hit"
Ungefär som att hon ville trösta mig som om hon hade gjort mig ledsen. Sen jag skratta så jag nästan kissade på mig.

Den roligaste grejer var att man vaknar upp dagen efter och Natta har skickat ett sms och skrivit
"skrattade du åt mig inatt?"
Efter att hon fick höra min upplevelse så dog hon också nästan av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0