Följden av misslyckande

Haha, får jag bara säga det att min familj och min släkt vi är misslyckandenas höjd punkt!

Fick nyss veta att min Systers son, Molde, som är cirkus två år, i måndags så svimmade han. Hemskt, jätte hemskt, tyckte synd om honom nu när mamma berättade, så jag frågade vad som hade hänt...
 (Ska bara tala om det att pojken är den mest rastlösa speedade lilla ungen i världen, blir det tyst i 5 sekunder när han är nära, då är nått fel.) Denna gång svimmade han i 20minuter...Han hade sprungit in i en dörr.

HAHAHA alltså..åh älskar honom..

Kommentarer
Postat av: puppet

hahaha förlåt för att jag skrattar men jag kan se allting framför mig haha det där kommer blir natta number two

2009-02-04 @ 22:27:09
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0