independent

Alltså, jag är konstig, minst sagt. Snällast sagt kanske?

Jag klarar mig inte utan min närmaste vän som jag just talat med, alltså jag har varit en bitterfitta i några dagar mot na, men det funkar inte så...Jag var inte hel. Nu är jag helt, lycklig och motiverad i att vara aktiv igen. Älskar dig, du är en del av mitt liv
.

Så Imorgon blir det: Backen under dagen, Dans på kvällen och på Onsdag blir det Backen på dagen!:) Weeeeeiiii

Hallå vad tror folk om mig!?

Sandra Markström har just svarat på frågan "Tror du att Natalie Nordlund någon gång har ljugit för att slippa en dejt" om dig. Klicka här om du vill veta mer.

 för 11 timmar sedan Kristian Andersson har just svarat på frågan "Tror du att Natalie Nordlund är med i tiotusenmetersklubben? " om dig. Klicka här om du vill veta mer.

för 21 timmar sedan Mattias Gräntz har just svarat på frågan "Tycker du att Natalie Nordlund är ytlig? "

 Isabelle Velander har just svarat på frågan "Tror du att Natalie Nordlund har köpt en dans på en strippklubb? "

 Linda Wåglöf har just svarat på frågan "Tror du att Natalie Nordlund har använt sex för att göra karriär? " om dig

Kommentarer
Postat av: puppet

hahahah du ska bara veta vad folk tror om mig trodde fan inte mina ögon :P

2009-02-10 @ 09:47:58
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0