Morgon

Hallå, sitter och fundera, rätt så trött och uttråkad. Jag orkade inte gå på svenska B i dag efter som jag knappt sovit på hela natten. Har vaknat till och från av att jag antingen har svettats eller frusit. Jag tror jag dragit på mig någon liten sjukdom kanske.. Tyckte att jag var blek i går.

På all hjärtans dag så hängde jag emd mamma och pappa, jag fick köra bil till Birsta och runt där och shoppa lite. Dagens köp var två par svarta örhängen så att dom matchar(vilket det inte gjorde förut) Och ett par lila solbrillor, dom är så fiina så nöjd blev jag. Sedan fick ajg köa mer bil och det gick bra, jag fattar inte hur jag kan vara så chill i trafiken eftersom jag normal är nervös och sprallig. När jag kör så kan man lätt jämföra mig med en pårökt hyena. Jag skrattar helatiden och kan bli lite sur i bland.

Åkte i backan i söndags, det var mysss, åkte med Helin så jag ska ladda upp någon bild från de för det var hur fint osm hellst med eftermiddags solen. Det var kul att man nu vågar hoppa i lite större jumps än förut:) Försökte även på 180, haha blev en halv sådan till också med:S Men det komemr kanske bara jag slutar vara chicken.



Ska snart ta bussen som går 10.38, hopaps jag inte missar den så puss hejs.

(På onsdag danni och helin så blire skoter och åka lite snowboard i skogen hos mig;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0