Off the record

Sitter och filosoferar just nu, vill till backen åter igen. Lära mig något. I mitt horoskop stod det att jag skulle ha bra kontakt med familjen och nära vänner, kan stämma. Möblera om skulle jag också göra, men jag ids icke. Kanske i natt.

Påtal om familjen!
 

Lycklig är jag också och lyssnar på Botten is nådd med timbuktu, den är bra och jag har redan nått botten, klättrar seriöst uppåt nu. Den som tänker dra ner mig ska jag kväva med en Lokaflaska.
 Känner doften av kokad brockolo(hur fan stavas det!?) brockoli?...Luktar inte mumma, försökte nyss öppna en banan också,vad fan äre för fel på skalet? den är helt stel..:S kanske fryst?


''Hur Natalie öppnar en banan''
Lektion1#

1, välj ut ett bra mål, en gul och fin banan, hellst ska den vara lite grön också(Y) då är den perfekt.
2, Vänd på bananen, och håll koll på änden av bananen.
3, nu ska du öppna där bananens svans sitter.(Den lång delen som är smal och hård)
4, ta ett stadigt tag om bananen så att den inte blir mosad där du sätter tummen.
5, Lite snabbt sveper du handen över svansen och , wipps knäcker du en fort! helt utan smärtor(från bananens sida då)
6. Du kan nu ha en liten värk i din högra tumme, men det går över efter några bananer, man får helt enkelt öva upp sig och tids nog blir huden tjockare på ''knäcktummen''.
LYCKA TILL! /Natalie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0