Redigering

Nu sitter vi på hantverkstekniken och ska rediger om bilder till svart vitt i olika metoder etc etc.....

                                           

                                                  

Här är lite bilder från backen!

Tihi, skulle göra något roligt till ''företaget , sport&Kultur(Min och mina vänners)Roligt kan ajg på peka att de va;P lite slaffsigt så där.




( Tänkte föresten tala om för er att jag är jätte glad:) Toppen humör och även fast det är fredag 13 imorrn så ska jag verkligen försöka ignorera det. En vän till mig flyger till Spaninen imorrn, good luck!)

Min sötaste vän
 the Puppet, jag håller tummarna för dig, allting med boys att göra är krångel och jag lovar att I've been there, done that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0