Tenta i Photoshop i morgon!

Lyssnar nu på våran lärare som förklarar hur man använder en kamera, 

Hej mitt namn är Natalie Nordlund jag går andra året på FOTO och jag har inte använt en kamera, aldrig, någonsin.

Så imorgon ska vi ha prov i photoshop, fattar inte rikigt hur det ska gå till. Det roligaste just nu är att snett bkom mig sitter Ida, eller sitter och sitter, hon ligger i stolen och sover! hahahaha...så skön tjej, hon somnar alltid under genomgångarna.
 
Ida och jag har även fotograferat i studion idag, det är till våra foto CV.n men man tog ju så klart lite extra bilder som man kan använda för sitt eget lilla egos skull:) Blev rätt nöjd också, jag såg för ovanlighetens skulle inte helt mess'd up ut iaf!

Ska lägga upp nå bilder sedan

(jag börjar faktiskt förstå något nu! Inte av allt snacka utan av att pröva;D haha)

    


Kommentarer
Postat av: Julia

fina bilder :)

2009-02-25 @ 17:52:07
URL: http://juliaeriksson.blogspot.com
Postat av: Sandy

åååh, jaa. jättefina bilder :D era söööötooon!! :D

2009-02-26 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0