Torsdag

I går åkte jag in till staden på eftermiddagen, tänkte hämta min kalender hos en vän jag hade glömt den hos. Men fan heller, den fick jag inte. Så blev bort bjuden på middag och fika hos The puppets mamma. Mysss mysss, så otroligt fint i lägenheten, jag vill bara kyssa tapeterna. Vi ät någon sallad med schampi(hur de nu stavas) och bläckfisk!:O oliver osv, och gott var det! (innan middagen lekte vi lejonkungen med småsyskonen, det var läskigt jag är rädd för barn, gull Mia klöste mig över kinden:'(...men jag klarade mig !(Y)...)

Sedan bakade vi chocklad/toblerone muffins och äcklade i oss dom, rikigt bara fet åt dom, och herregud så svullen jag är nu!! Pappa mamma ville inte hamta mig halv elva på kvällen så jag var tvungen att sova hos The Puppet, men mysigt det, fan vad vi var sentimentala, lyssnade på massor av lugna kärleks låtar, Jeff buckley och bara mös. Kliade varandra på ryggen och var allmänt trötta. Det var så roligt när vi kom in från Dannis mamma till hennes Pappa, jag var så trött så hon fick klä av mig...IGEN. Händer rätt ofta, men jag rä alltid trött när jag vart med henne i några timmar! :)

 Skulle ju egentligen gå och prata med en tatuerare i dag om mina planer och hur jags ka göra och de innan jag sätter igång med det jag vill ha. Men jag glömde så klart bilden hemma och jag tror att folk har ändrat mitt schema:O så jag har nog inte hål i 4 timmar som jag trodde. Så nu måste jag kanske gå en hel skol dag för första gången på hela tvåan!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0