En på miljonen

Idag vill jag blogga om en vän. En nyfunnen vän. En av alla mina ny funna vänner, dock med ett speciellt tänk och den ultimala kvinnokarln i den värld jag vet om just nu.

Du vet vem du är när jag säger att, du har allt, ditt ego och hur du är personligen, att du ser på sex and the city gör dig till den perfekta. Du är Verkligen en otrolig människa som ha kommit att betyda mycket för mig, tillåt mig att vara sentimenal, I FUCKING LOVE YOU!

Genom en annan människa så fann jag dig, att vi blev vänner och fortsatte vara vänner betyder mycket, jag mår bra av dig och ditt sällskap. Ditt skratt och din humor(Y) du satsar stort. DU är en fina människa med stort hjärta, du är helt enkelt bäst vännen..<3


Haha, såg precis en rolig grej på MTV, 5IVE If ya gettin' down hahaha hur snygga killar som hellst!!!! Förutom den blonda göken som dök upp, blev fan rädd:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0