Flashiga trix och backslicks

I går så tänkte jag fira ordentligt, slutet av mitt 17åriga liv..Sant, även om de inte märks så börjar jag att bli lite till åren. Man är ju ingen ungdom längre, min syn börjar bli sämre, ryggen värker och jag har problem med mina leder. Halva huvudet är grått och gråstarr har bildats på mitt vänstra öga. Ja vad ska man säga, jag verkligen njuuuter av livet så.

Jag festade igår och fortsatte förstöra min lever och trevligt var det kna jag lova. Var Ute med rikiga sötnosar som verkligen lyfter upp mitt liv till något som faktiskt är värt att leva! Älskar er=) Och Tack vännen för julklappen så här, den va najs.Pappa skrattade som tusan när han läset korten i '' knäppgök''.

I dag (lördag) Så hade jag bestämt dejt med Ida, vi skulle åka i backen och lära känna varandra. Haha ne, men vi skulle chilla och åka i backen. Vi Drog till Sidsjön och gled, backen sög och var platt men jag fick min möjlighet att sluta vara en chicken! Jag invigde mitt åkande med lite railar:) Nöjd som sjutton!

Kika tidningen på fredag hörrni! Jag är nämnligen med då :) Tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0