fula pudlar, skitiga naglar, en unken katt & en turturduva

Ja, vi konstaterar nu på en gång att pudlar suger. Dom har en konstig form och skräms. Jag känner med engång att det är svårt att skriva blogg, tråkig har jag varit på senaste och mina naglar har tappat sin ''hårdhet'' pga dåligt dator användning.

Katten heter Signe, äter Gävlebornas julbock och luktar en som parfym och del som skosula. Söt, jo må jag säga, borde slänga upp en bild lite lätt så där. Någon dag.

Ett leende från öra till öra, vem har de? Jo Jenny Björk som har funnit kärlek på vägen, oj, shit underbart jag blir helt salig. Signe dig. Haha, ja vad gör man? Man håller god min och är lycklig, lycklig för att som finner kärlek! ( men speciellt för Jenny och Patrik(även en vän sedan en tid tillbaka)..)

Ja jag kan inte mer säga än att kärlek, det var något som de grekiska gudarna kom på för att dom hade så otroligt tråkigt, va fan hur kul är de att se nakna män i olympiaden utan spänning?... De kom på just kärlek för att skapa kaos på jorden.

Grattis de gjorde ni bra(Y) High five, utan det skulle jag ruttna i mina patetiska väsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0