Happy preppy

As lycklig:) Hittills så har allting blivit bra dvs min skit fredag, den blev jätte bra när Danni ringde och ville åka med mig i abcken:) Det var värt att åka bara en timme!:) Mys pys, Hon lade upp en film på oss också på facebook. Ikväll blir de antingen chilla, chilla, eller typ krogen elelr kanske Klass/invigningsfest hos våran vänn Leo!:) Tihi, vet inte vad jag vill än så länge! Men jag är sugen på träffa min Beloved friend!(vill på krogen med dom:O) han och två till är på hockey, alltså baaaahhh! Timrå...ptsss, Kvinnohundar*
(En av kvinnohundarna!)

Jag och Helin i backen på invigningsdagen!(Vi åkte i dag också, lekte lite följa John;) haha de va kul)

Jenny och jag och den där gossen-->Ska kanske till hassela imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0