hurtig

Oj, den tillfredställelsen man kan känna efter att får träna, det är fan zen.

Man blir lycklig som satan, stolt över att man faktiskt hängde med och faktiskt pressat sig själv lite mer än vanligt. Lite mer styrka lite mer balsan och fokus på sitt arbete som ska utföras.

Jag är helt enkelt nöjd med min dans träning idag! Det var roligt att vara till baka och att få röra sig så här utan att skämmas?.. fuck yeah!

Nu ska jag och Jenny sova(mitt tillfälliga hem) och så börjar jag i sklan halv ett i morgon. Dock har vi öppet hus från 5 till 8 på kvällen, men det har jag ansökt ledigt för=) Ska ist sköta mig imorrn och komma på ett bra namn till mitt gängs ''företag'' och hur vi ska lägga upp våran sport fotografering!

HAR NI IDEÈR OM VAD ETT SPORT/KULTUR FÖRETAG KAN HETA, SKRIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0