Övningskör

Ja, idag var man duktig, jag var med och dansade avancerad hiphop med Danni:) Ida tyckte vi skulle följa med så det blev så;) Det var roligt, dock inte försvårt heller och vi är två klasser under denna kurs igentligen. Men jaja tydligen dansa alla streetdancers samma koreografi*.... Plus att jag fick övningsköra hem fraån de el stado! PROUD, Yeah, that's me!

Så nu kan jag även tala om för er att jag fick ett blåmärke på vaden av min feta häst! Men jag lever och kan gå och träna och även rida.(Dock med båda benen på samma sida av min hästs rygg''dvs, damsadel'', gör fortfarande lite ont)..

JAg bara lääängtar till Lördag! Utgång med vännerna då! Jenny Björkt fyller då 18år! Grattis!!


Ska ta och fixa typ 8 kuvert till alla min roadtrips i sommar! Det värrsta är att mina planer med allt och alla slutar på cirka 11-13 tusen och hur i Helvete ska jag kunna fixa de? Så nu måste jag börja spara plus söka jobb och det är inte lätt! Snälla ge mig jobb allihopa! Ge mig pengar!

Anlita mig, jag kan fotografera alla som vill för en slant! C'mon!( Ink. redigering och CD ) Så vad väntar ni på?.... (Jag fotograferar inte efter Blf.se ''foto reglerna, när det gäller betalning'' jag tar ett mycket billigare pris för tillfället'')

Kommentarer
Postat av: Puppet

Du låter som min syster när hon är desperat efter pengar. "JAG GÖR VAD SOM HELST" Fast hon kanske är lite mer extrem av sig.

2009-01-22 @ 15:39:41
URL: http://noregretsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0