Party& en plågsam grej

jävligt roligt hade jag på min artonårsdag! Tack alla som fira den med mig:D det var grymt =) <3

undra varför man fortsätter plåga sig själv.


Jag körde en två dagars firning och på lördag, då smäller de :) Jenny Björk blir arton så party party!;D  Jag trode även att Danielle vart sur på mig sedan i fredags men en bekräftelse av att hon inte var det fick jag i går kväll, vilken lättnda.. Höll på att spricka av orolighet.
    Just nu väntar jag på att min Svenska B lekion ska börja, usch det känns precis som när jag ramlade i golvet i lördags, jävligt ont.

Nu är det så att jag har två middagsbjudningar, en med min gamle granne(dock 16år/Snart 17) och en med min beloved raring(som jag då ska på bio också med), men frågan är när fan jag har tid? :? Ska satsa på middagarna på fredag och lördag näst vecka kanske!

    Jag och Jenny vaknade i morse av att alla klockor ringde och känslan av att vakna var fan inte en fröjd, kunde lika gott ha sovit resten av mitt liv. Det var så skönt så att gudarna var avundsjuka. Men nej fan kvart över sex så flög vi upp ur sängen och fick lova att göra oss i ordning inför denna olidliga dag, måndag.

Måste ändra min blogg snart igen, diskuterade med min beloved friend om att det skulle avra snyggare bakgrund om det var jag som hade plåtat bilden där. (så sant, så sant.)

Kom även på att fan va roliga och dumma saker man säger och hör på onykterhets sidan av livet. HAHA.

Såg även Pineapple express igår, den var rätt trevlig fann liksom roliga scener ibland. Typ -Åh nej bilen begick självmord.:'/

Hehe, men Eden Lake kan jag meddela alla som vill veta, att den sööööögg!!! Fan pschyco människor som ska hålla på att vara sadistiska och bara göra illa stackars människor, fan vad besviken jag blev när hunken dog. helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0